Followers

Thursday, February 12, 2009

GUBAHAN DARI APA YANG ADA??!!

Photobucket

pasti bosan jika melihat gubahan bunga yang sama . sesekali pasti terasa ingin mengubah suasana dan emosi kediaman kita . Tiba-tiba mood untuk menggubah bunga hadir tapi malas nak mencari bahan ..

apa kata kita lihat je apa yang ada kat dalam rumah..bunga lama dan lebihan bunga dari gubahan terdahulu ..tak kesah lah kalau gubahan kita kali ini tidak mempunyai tema warna ...tak cuba tak tahu kan ..kadangkala hasilnya lebih menyegarkan berbanding gubahan bunga yang kita rancang bahannya ..

gambar atas :
ini adalah contoh gubahan bunga dari apa yang ada dalam rumah saya ...cucuk je lah!


..dan cuba perhatikan pasu tu ...saya hasilkan dari tin biskut , balut dengan lebihan kain langsir dan hiaslah sikit dengan keratan bunga yang ada ..perasan tak? hu!hu!...

Photobucket

2 comments:

eyta said...

Wah.. cemerlang!! leh tolong 'upgrade' bunga2 kat umah org tak?? bosan giler dah..

Harwaty Binti Abdul Wahab said...

boleh aja !!! basuh je lah sume bunga lama tu ..hantar kat orang..jangan hantar bunga yang berabuk dah le ! he he..