Followers

Friday, May 22, 2015

CUCI RUMAH SAMBIL BEKERJA

JUMAAT - 22.05.15

Esok - sabtu 23.05.15 malam  ,rumah saya akan digunakan untuk perjumpaan penduduk selorong sambil berparty BBQ . Saya mengambil keputusan untuk bersihkan dan sediakan rumah hari ni . Esok boleh tumpukan untuk persediaan lain.

Semenjak berpindah ke tempat baru ni , kami belum berkesempatan buat House Warming . Pada saya , kami tidak berapa perlukan house warming sebab sentiasa welcome sesiapa saya yang mahu berkunjung dan Alhamdulillah , rumah kami tidak pernah sunyi saban minggu . Namun , tetap ada niat untuk buat kenduri yang boleh mengumpulkan saudara , sahabat handai ,jiran dan kenalan serentak . Moga diberikan kesempatan dan rezeki olehNya . 

Minggu ini melalui group whatapp , jiran selorong menyatakan tentang rancangan majlis BBQ.Atas beberapa alasan , rumah kami telah dipilih untuk menjadi tempat berlansungnya majlis . Kami sangat berbesar hati . Moga majlis esok berjalan lancar dan mendapat keberkatan demi mengeratkan silaturahim antara kami yang berjiran ini. 

Namun..... janji menghantar sebutharga kepada beberapa syarikat tetap perlu ditunaikan .  Email order berbayar dari para admin MPS perlu diproses dan dilanjutkan ke bahagian packing & delivery . Amanah tetap amanah yang wajib dilunaskan . 

Tiba-tiba saya mendapat idea lagi bagaimana job delegation ini boleh diperkemaskan lagi dan memberi saya lebih kebebasan . Alhamdulillah , semuanya ilham yang dicetuskan olehNya . 

Kyomo, gambarimashou!!




1 comment:

Anonymous said...

Di sini ialah Benjamin hubungi butiran E-mel, lfdsloans @ outlook.com. / lfdsloans@lemeridianfds.com Atau Whatsapp +1 989-394-3740 yang membantu saya dengan pinjaman 90.000.00 Euro untuk memulakan perniagaan saya dan saya sangat berterima kasih, Sungguh susah bagi saya di sini cuba untuk membuat jalan sebagai ibu tunggal perkara-perkara tidak mudah dengan saya tetapi dengan bantuan Le_Meridian meletakkan senyuman di wajah saya kerana saya menonton perniagaan saya semakin kuat dan berkembang juga. Saya tahu anda mungkin mengejutkan mengapa saya meletakkan perkara seperti ini di sini tetapi saya benar-benar perlu menyatakan saya terima kasih supaya sesiapa yang mencari bantuan kewangan atau mengalami kesulitan dengan perniagaan yang ada atau ingin memulakan projek perniagaan dapat melihat ini dan memiliki harapan untuk keluar dari kesulitan .. Terimakasih.