Followers

Thursday, March 31, 2011

TIADA YANG TERLEWAT!



Suku pertama tahun 2011 mencatatkan lembaran baru dalam hidup . Setapak saya melangkah untuk menggapai impian yang lama terbenam dalam dada ni..bertatih sudah lama tapi masih mengelak untuk berdiri . Berada lama dalam zon yang selesa membuat saya terleka . Menyelak profile diri , masih ada page yang tidak lengkap ...tahun ni saya mesti buat sesuatu . Harta benda memang penting untuk menyempurnakan hidup dizaman sekarang ni tetapi kepuasan dari kejayaan apabila mencabar diri menggapai impian tu lebih lagi pentingnya..saya rasa ( rasanyalah! ) , saya sudah layak mengambil sedikit ruang untuk mementingkan diri demi mencapai impian dan masanya pun telah tiba .En.Suami telah bagi green light investor pun iya jugak ! ho!ho!( terima kasih sayang! )

kepada yang perlukan motivasi , lagu ni antara option terbaik..tidak ada istilah terlewat untuk memulakan ..cuma saya terlewat bangunlah pulak hari ni! ..biasa kul 5am dah sedar , hari ni celik mata je dah 7.30??!!!! ponteng sekolah ler anak saya , terlewatlah en.suami , mujur ada reserve murtabak pasar malam tadi utk sarapan . mungkin penat sangat dalam mengatur jadual hidup yang baru ni kot! hu!hu!..atau saya masih belum sedia untuk menambah task harian saya?? oh tidak !! saya tidak akan menoleh lagi..dengar lagu "HANYA DI MERCU" ..Semangat sikit!

No comments: