Followers

Monday, April 4, 2011

AYAM GORENG TEPUNG..yg mamat nak!

semalam hari minggu ..utk masak tengahari , saya keluarkan ayam dari fridge. Saya tanya En.Suami & Mamat :"nak masak apa ek?" Mamat : " nak ayam goreng cam ustazah sekolah agama masak!" camana tu???..tanya punya tanya, saya gambarkan cam ayam goreng KFC kot! saya pun buat cam ni..


Ni ler rupanya bila dah siap!!


.. Tanya kat Mamat : " betul ke nak cam ni?" Mamat : " Yang ni lah! .." bila habis makan..mamat kata" mak , esok buat lagi ye..nak bawa bekal pergi sekolah!" Alhamdulillah! kenalah kat selera dia tu ..saya yakin sangat sebab kalau tak kena kat selera dia , dia akan menolak jika saya cuba menambah lauk kat pinggan dia sambil susun ayat baik punya .." sedap mak tapi dah kenyang lah!" atau "sedap mak tapi tak nak lagi!"..he!he! mak dah paham sangat dah!

1 comment:

Eija said...

ayat mamat yg mjaga hati tu...mmg tau sangat..hehehe